Przemyślana strategia marketingowa i dobrze zbudowana strona internetowa pozwolą Ci na wykreowanie w sieci konkretnego wizerunku Twojej firmy.
Profesjonalna strona internetowa
Potencjalny klient, zanim trafi do Twojej firmy, wertuje internet w poszukiwaniu dobrego produktu czy też usługi i tam po raz pierwszy styka się z ofertą Twojej firmy. Posiadanie profesjonalnej strony internetowej to must have obecnych czasów, gdzie główna część promocji czy też samej sprzedaży odbywa się właśnie w internecie.
Twoja firma w sieci
Niezależnie od tego, na jakim etapie działalności jesteś, inwestycja w bezpieczną stronę internetową powinna być priorytetem. Poniżej przedstawię Ci kilka konkretów, które mam nadzieję, obalą mit, że strona www nie jest Ci potrzebna.
Na temat bezpieczeństwa stron internetowych przeczytasz TUTAJ
Wyobraź sobie, że Twoja strona internetowa pozwoli przyszłemu klientowi zapoznać się z ofertą Twojej firmy w dowolnym czasie. Jest ona wirtualną wizytówką Twojej działalności. Wystarczy, że zaufasz specjalistom w tym zakresie, którzy za pomocą odpowiedniego designu, tekstów, grafik sprawią, że przyciągną uwagę do oferowanych przez Ciebie usług bądź produktów. Dobra strona www ma wpływ na to, czy klient trafi do Ciebie, co w konsekwencji wpłynie na sprzedaż.
Strona internetowa dostarcza wszelkich informacji o firmie, zakresie jej działalności, oferowanych produktach i usługach. Pozwala zapoznać się z referencjami dotychczasowych klientów.
Do podjęcia świadomej decyzji o zakupie oferowanego przez Ciebie produktu, jest zaproponowanie go w atrakcyjny sposób klientowi. Dzięki stronie internetowej zapewniasz klientowi maksimum wiedzy o aktualnej ofercie produktów i usług. Kolejnym bardzo ważnym punktem, który przemawia za posiadaniem strony www, jest fakt, iż możesz przystąpić dzięki temu narzędziu do bezpośredniej komunikacji z klientem w formie, jaką ów klient preferuje.
Mając stronę internetową, docierasz do szerokiego grona odbiorców, masz nieograniczone możliwości komunikowania się, a co za tym idzie współpracę w dowolnym miejscu i czasie. Potencjał internetu możesz wykorzystać i dzięki stronie internetowej poszerzyć zasięg Twojej firmy.
24 godziny na dobę, 365 dni w roku strona internetowa zapewnia cenne źródło informacji o Twojej firmie dla potencjalnych klientów, a możliwość prezentacji produktów i usług dostępna jest nieustannie, nawet wtedy, gdy ty jesteś zajęty.
Strona internetowa dla Twojej firmy to wbrew pozorom oszczędność Twojego czasu i pieniędzy. Dzięki przedstawieniu konkretnych informacji na stronie internetowej o Twojej firmie zaoszczędzasz czas, który spędzałbyś na długich telefonicznych komunikacjach z klientem. Teraz, w jednym miejscu klient ma wszystko: informacje o usługach, firmie, cennik i wiele innych.
Strona internetowa pomaga klientom znaleźć Twoją firmę. Świadczy o profesjonalizmie i zwiększa szanse na pozyskanie nowych odbiorców usług. Świadomy klient wie, że dzięki stronie internetowej znajdzie konkretny produkt i zaoszczędzi czas na nietrafione wędrówki po swoim mieście. W dobie internetu ludzie przed dokonaniem zakupu lub usługi szukają informacji w Internecie. Brak strony internetowej sprawia, że klient wertujący internet, trafia gdzie indziej i kupuje u kogoś innego.
Jeśli zależy Ci na budowaniu zaufania i wiarygodności, to pamiętaj, że z zasady częściej robimy biznesy z osobami, które znamy. Dlatego strona internetowa sprawi, że klient dokładnie pozna ofertę i politykę Twojej działalności.
Zresztą pamiętaj, że profesjonalnie wykonana strona internetowa ma za zadanie ma przekonać klienta do Ciebie, a nie do Twojej konkurencji. Zaufanie i zainteresowanie Twoją usługą przekłada się na wzrost liczby klientów.
Strona internetowa to źródło informacji nie tylko dla Twojego klienta, ale również i dla Ciebie. Śledząc ruchy użytkowników, możesz badać zachowania klientów i tym samym świadomie śledzić zapotrzebowanie na dane produkty. Strona www pozwala Ci na analizę ilości użytkowników odwiedzających Twoją stronę internetową, jak i widok na konkretne zakładki, które cieszą się np. największym zainteresowaniem. Na tej podstawie możesz tworzyć kampanie reklamowe na konkretny produkt, dla konkretnego odbiorcy i dodatkowo podejmować ściśle określone działania marketingowe.
Strona www jest niewątpliwie rewelacyjnym narzędziem. Jeśli jednak nadal wahasz się, czy warta jest Twoich pieniędzy, mam dla Ciebie argument nie do podważenia. Nie mając strony www, tracisz klienta i za darmo odsyłasz go do konkurencji. Jeśli Twoja konkurencja ma stronę internetową, to niczym na tacy dostaje od Ciebie klienta w prezencie. Czy stać Cię na to, by w obecnych czasach oddawać klienta za darmo?
Chcąc być konkretnym przedsiębiorcą i działaczem w swojej branży, musisz mieć profesjonalną stronę internetową. Pozwól klientom, by znaleźli Twoje usługi w sieci.
Witryna internetowa to inwestycja, która zwraca się w postaci nowych i świadomych klientów. Pamiętaj, że Twoja firma z czasem się rozwija, dlatego strona internetowa musi mieć możliwość aktualizacji oferty i treści na niej zawartych.
Jeśli w przyszłości zabraknie Ci czasu na aktualizację treści na stronie www, pamiętaj, że zajmuję się administrowaniem i aktualizowaniem, o czy wspominałem TUTAJ
Niezwykle ważne jest to, aby Twoja firma miała stronę www, a Ty dzięki niej, możliwość do rozwoju swojego biznesu i oczywiście zwiększenia zysków.
Promuj swoje usługi i produkty w sieci - zainwestuj w stronę intenetową
1. Klient szuka produktów i usług w sieci
2. Twoja firma obecna jest całodobowo
3. Szybko nawiązujesz kontakt z klientem
4. Rośnie świadomość Twojej marki i wiarygodność
5. Aktualizujesz ofertę firmy na bieżąco
6. Strona internetowa to perfekcyjne narzędzie do sprzedaży
7. Analizujesz ruchy na stronie, a tym samym reagujesz na potrzeby klientów
ARTIS-MEDIA
Łukasz Dziura